Ett forum för illustration, bildberättande och mycket mer
Du är inte inloggad.
Fick dessa grejerna för ett bra tag sedan, men sakerna funkar inte/är otekniska när det gäller sådant här.
Wacom CTE-440
Satte I skivan, tryckte på "install tablet"
Satte i USB'n i datorn
"loading program, please wait"
accepterade licensen
"Drivrutinen installeras utan fel"
"Please reinstall the tablet software"
Det kan vara här jag får problem, för "reinstall" för mig är att göra samma sak igen, ska jag göra något annat?
Det skumma är att den lyster blått och när penna nuddar blir den grön, så jag antar att den på något sätt är installerad Men det funkar inte att röra pekaren på skärmen och inga av knapparna på pennan funkar.
Om det är mer info som krävs så säg till
ComicWorks Deleter
Vad jag har hört så ska det vara problem att intalera denna i Europa (vilket jag märkt). Testade att göra som en på detta forumet skrev att man kunde göra, men samma problem uppstår.
Det kommer upp meddelandet:
"The operation is not adequate for running DELETE COMICWORKS."
Edit: tror jag gjorde fel när jag försökte följa hjälpen i and ra tråden, det verkar funka nu.
Hade varit kul att få sakerna att funka, men som sagt är jag inte så teknisk av mig.
Alla förslag är välkomna.
Senast redigerat av Huginn (2010-04-18 17:28:56)
Det låter mystiskt att det inte gick att installera din tablet rätt. Har du något mer att gå på?
Har du prövat att hitta inställningarna för din wacom tablet i kontrollpanelen?
Har du testat att installera den medan du har den inkopplad i en annan usb-port? Jag själv har en dålig usb-port på min dator vilket inte är kul.
Har du kikat på wacom.com och testat att tanka hem nyare drivrutiner där?
Hör gärna av dig om hur det går för dig!